Elsisen

Alla inlägg under januari 2013

Av Elsis - 27 januari 2013 18:29

Nya naglisar jeey! Jag gjorde en pastel färgad leopard målning. Jag använde: Essie all in one basecoat, en grön från Depend, City (rosa) från H&M och Essie chip free topcoat. Nöjd! Comments???

Av Elsis - 27 januari 2013 15:16

Hej! Mamma o pappa sa att det var sista dagen vi får äta typ chips o fika innan Mexico. Det är fortfarande 3 veckor kvar!!! Hemskt! Jag ska rida i träningsgrupp som börjar på onsdag! kul! Och så ska ja ha piano på tisdagar. Hejdå!


XOXO

   Elsis   

Av Elsis - 25 januari 2013 19:15

Hej! Idag har jag vart med Mos och Katski hemma hos Mos. Vi had en liten photoshoot bara för att och Mos stylade mitt hår. Och vi spelade lite kort också. Nu så ska vi typ äta.


Det är äntligen fredag! Idag ska jag väl käka lite chips! Nåt bra program? Jag hittar nog nåt. Nu e det mat. Jag ska äta caesar sallad från min födelsedag i måndags. Hejdå!

Av Elsis - 24 januari 2013 15:02

Jag hatar bara när folk är sådär -_- Det är så jobbigt. Ingen ska ta åt sig för det är inte ni. Det är ingen faktiskt, det är i allmänhet. Om ni känner er träffade så visst, det kan va ni, men det är inte så jag menar.

Feel forever as you want to and never as you hate to

}{0}{0
Elsis

Av Elsis - 23 januari 2013 20:04

I always listen and do what you tell.

I always wait when you tell me to.

Once you listened and did what I said.

Once you waited when I asked you to.


If I do 100, you do 1.

If I do 1000, you may do 2.


When I ask, you say it´s hard.

When you ask, you say it´s easy.


You love hearing you´re my best friend.

I hate hearing silence when you don´t say I´m yours.

Av Elsis - 23 januari 2013 20:00

Vissa vill skriva YOLO på gravstenen. You-Only-Live-Once. Men inte jag. Det borde stå: YODO. You-Only-Die-Once. Haha XD


XOXO

       Elsis

Av Elsis - 23 januari 2013 18:23

Tack Katski! Jag fick det av Katski när jag fyllde år. Finfint!

Av Elsis - 22 januari 2013 09:47

Jag failar mycket på bloggen. Jag lägger ut samma inlägg flera. Gånger osv. Oj nu faila jag. Sorry iaf. Jag kanske ska till stallet idag! Kul!!!

Tack för presenten Ellen!

}{0}{0
Elsis

Presentation


Hej! Jg heter Elise och jag är 13 år. Jag älskar hästar, mode och sånt dära! Kolla in min blogg om du vill läsa om mitt liv och mina vardagliga knäppheter!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka är 2013 snyggaste naglar? Se mitt inlägg 2013 finaste naglar.
 Jordgubbar
 Elsis
 Nyår
 PLL
 Fransk manikyr glitter
 Pastell leopard
 Batman
 Sand
 Mexico
 French doll
 Candy crush
 Rosa fransk manikyr

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards