Elsisen

Alla inlägg under juni 2013

Av Elsis - 7 juni 2013 15:02

Hejsan! Nu har jag fått glasögon. Jag köpte dem på specsavers. Jag har brytningsfel och jag är översynt. Och mina ögon var inte helt lika. Typ. Jag har migrän och får ofta huvudvärk så jag gjorde en syn kontroll. Nu har jag iaf fått mina glasögon.

Bjussar på bild ;-)

}{0}{0
~?|$!$

Av Elsis - 7 juni 2013 00:05

Hej svejs! Idag är det Sveriges nationaldag. Jag har varit med Katski och Mos idag. Igår sov jag över hos Katski och vi såg snowwhite and the huntsmen. Den äger! Det är mitt film tips till ALLA. Ni som gillar Snövit särskilt. Och till Twilight älskare som jag, kristen stewart spelar nämligen Snövit. Men iaf.
Jag och Katski och Mos var på en medeltida marknad. Det var roligt. Vi såg på toner spel eller vad det nu heter och så åt vi. Jag åt kol bulle! Det är as gott! Jag äter det alltid på ett museum som heter jamtli. Det ligger i Östersund. För jag är nämligen lite norrlänning! Och lite annat. Men iaf. Jag köpte fudge som var as god!

Sen gick vi till sjön och badade. Där var det många människor. Alla flockas på stranden dessa varma dagar...
Vi badade länge och så. Sen gick vi hem igen.

Hemma åt jag pizza (som om bi bryr er om detaljer) och sen gjorde jag egna brända mandlar. De vart as goda! Men nu måste jag typ sova. Imorn blir det ridning! Jag red igår också förresten. Jag skulle typ inte ha ridit men det trodde jag och eftersom jag endå var i stallet så fick jag rida. Vi hoppade och det gick dåligt. Jag hade usel lättsits och jag måste träna på min balans i hoppningen! Dressyr passar mig bättre. Men Godnatt och puss! Nu är det fredag! 00:02!!!!!

}{0}{0
~?|$!$

Min $T?/\/!$ <3

Av Elsis - 4 juni 2013 15:20

Hej! Jag tänkte visa vd jag köpte när jag shoppade för några dagar sen.

Allt är köpt på kappahl :-)
Hoppas du gillar det. Jag har aldrig vart ett fan av militär mönster men jag har börjat gilla det. Jag bara behövde köpa de här två. Och så behövde jag jeans. Men det var allt. Och så köpte jag en bandå topp eller vad fan det nu heter, till skolavslutningen. Nästa torsdag blir det sommarlov!!!

XOXO
~Elsis

Av Elsis - 3 juni 2013 11:51

Just nu lyssnar jag på Starlight med Muse. Jag har hittat en bra app. Den heter Mixer Box. Det är en musik app som är gratis. Den är bättre än spotify tycker jag. För det finns fler låtar. I appen söker man videor på youtube. Så man kan se på videor också. Man kan skapa spel listor som spelar låtarna på rad som i spotify. Nu kom Well mash you up från Top Model säsong 18 på. Den äger! Man kan hålla på med annat medans man lyssnar på musik. Det är bra! Man kan lägga ut egna musik videor på youtube och sen lyssna på dem på mixer box. Bra! Ladda ner NU!

Jag är i skolan och det är rast. Men vi börjar nu! Hejdå! Nu är det I wanna go hunger games parody! Lyssna på det!

XOXO
~Elsis

Presentation


Hej! Jg heter Elise och jag är 13 år. Jag älskar hästar, mode och sånt dära! Kolla in min blogg om du vill läsa om mitt liv och mina vardagliga knäppheter!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka är 2013 snyggaste naglar? Se mitt inlägg 2013 finaste naglar.
 Jordgubbar
 Elsis
 Nyår
 PLL
 Fransk manikyr glitter
 Pastell leopard
 Batman
 Sand
 Mexico
 French doll
 Candy crush
 Rosa fransk manikyr

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards