Elsisen

Alla inlägg under februari 2014

Av Elsis - 14 februari 2014 16:00

Hej! Glad alla hjärtans dag! Ja, det är ju det idag. Alla hjärtans dag, fredag, sportlov, så hade man sovmorgon. Skit Nice! Vi hade dock ett prov idag så det sög. Men jag tror det gick bra. Vi fick också tillbaka två prov. Jag fick C på biologi provet, och 89 av 90 rätt på svenskan! Pro man är! Jag har inte skrivit på länge, men ja, jag ska försöka. Jag har mycket att göra i mitt liv, så jag hinner inte klaga inte okej?

Min kusin och min faster o hennes man kommer senare. Imorgon ska vi åka till fjällen med dem. Vi ska till Bydalen. Jag har varit där förut, en gång åkte jag in i en metalstolpe, och en gång landade jag i diket bredvid en ved hög. Ja...

Jag ska hursomhelst åka längdskidor och inte slalom. Yes! Min slalom talang kan man knappast kalla för talang...

Ska ha ett skönt sportlov! Idag är det ju alla hjärtans dag. Jag fick ett kort. Och underkläder haha. The typical mamma present. Och så hade MaPa köpt gelehjärtan och lindor. Fast jag misstänker att lindorn är från min födelsedag...

Jag fick också ett grönt Essie nagellack som heter the more the merrier. Den finns typ inte längre ute i butik men den fanns på Arlanda där mamma jobbar. Grymt! Jag ville verkligen ha den. Glad o nöjd! MaPa fick en marabou "med kärlek" choklad av mig. Och i onsdags käkade vi vaniljhjärtan. Och i tisdags firade jag alla hjärtans dag med Ines. Vi käkade också vaniljhjärtan. Tagga nyttig!

Jag har nya byxor från Top Shop, de finns på bild där nere. De har hög midja och jag älskar dem. Kände att jag skulle ha en skjorta med hjärtan på, dagen till ära. På bilden |
\/

}{0}{0
~?|$!$

Presentation


Hej! Jg heter Elise och jag är 13 år. Jag älskar hästar, mode och sånt dära! Kolla in min blogg om du vill läsa om mitt liv och mina vardagliga knäppheter!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka är 2013 snyggaste naglar? Se mitt inlägg 2013 finaste naglar.
 Jordgubbar
 Elsis
 Nyår
 PLL
 Fransk manikyr glitter
 Pastell leopard
 Batman
 Sand
 Mexico
 French doll
 Candy crush
 Rosa fransk manikyr

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards