Elsisen

Alla inlägg under februari 2013

Av Elsis - 26 februari 2013 18:32

Nu har jag vart i Mexico i en vecka. Det är härligt här! Jag har inte haft mycket tillgång till internet men nu så! Vi solar och badar och har lite skoj. Igår köpte jag en byxdress och en klänning. Nu sitter jag i lobbyn med gratis wifi. Ni får lite bilder. Kom ihåg att jag har tagit alla och att flamingos är de enda inhägnade djuren. Det finns flera pooler, och fem lobbys.

Ödlor
Palmer
Jätteråtta
Näsbjörn
Flamingos
Vårt hus
Pool
Där man gifter sig
Lobbyn där jag är

Av Elsis - 17 februari 2013 14:42

Igår red jag Dancer! Det gick jättebra och han lyssnade bra på mina hjälper och min röst. Bättre än vanligt iaf :) Dancer är min favorit av ponnysarna och han är en liten gos. Han är en superfin ponny. Jag vet inte hur shäck stavas men han e det iaf. Enligt mig var lektionen en träning på att få Dancer att lyssna, men jag vet inte hur de andra tyckte det var.

}{0}{0
Elsis

Av Elsis - 15 februari 2013 13:06

Idag är vi lediga!! För vi hade öppet hus igår på kvällen så vi fick en extra dag ledigt. Det var muppigt att vi hade öppet hus på alla hjärtans dag. Fast jag hade en kul dag igår endå. Jag fick badkuber av Katski, en lipsmacker av Ini och cheez hearts av mamma och pappa. Jag och Katski gick till Ica (det närmaste shopping vi har i närheten!!!) och sen till bibblan. Sen mötte vi Ini och vi fikade på kondis. Jag åt ett choklad hjärta, som är som ett vanilj hjärta fast choklad, och en halv wieneråtta. Och en festis då! 


Jag har typ just spelat zumba fitness 2. Jag brände 340 nånting kalorier enligt zumba. Det var kul! Nu så lyssnar jag på 1D och ska typ äta lunch. 


Btw, gillar ni banan? KOMMENTERA!!! Vi typ diskuterade vad vi gillade och ogillade som var udda. Och alla typ hatar banan! Men det är ju gott. 


Bye bye!


 

Av Elsis - 13 februari 2013 21:44

Idag har jag ridit i min träningsgrupp för första gången. Det var kul. Fast Katski var sjuk. Jag lärde mig vad det nu än heter när man ska öppna hästen och den ska gå i sidled, inte skänkelvikning. Jag red nyfiken, som typ dödade mina händer och axlar men det var kul endå! Efteråt kliade han sig på mig. Han drog sitt huvud mot min ridväst, det var asgulligt!!! Nu ska jag typ sova! Igår var det fettisdagen (fettis dagen) och jag åt en semla me chokladgrädde!

XOXO
Elsis

Av Elsis - 10 februari 2013 11:04

Igår var jag i stallet för det va ju lördag! Jag red Nicke Nyfiken och vi hoppade. Vi hade en som heter Stina som ridlärare igår. Undrar vem vi har nästa gång? Olivia var med på debutant hoppning första gången igår o ja hoppas det gick bra för henne. Nu e ja hos Ini för jag har sovit över hos henne. Vi såg på melodifestivalen igår. Muppit at Sean Banan gick vidare!!! Men iaf nu ska vi nog äta frukost.
-Ini, ska vi gå upp och äta frukost nu?
-Visst...

}{0}{0
Elsis

Av Elsis - 10 februari 2013 10:58

Igår fick jag en ny tröja av Morriz ägare. Morriz är en kattunge som vi sålde, fast nu är han ingen kattunge längre. Vi var kattvakter åt honom så vi gick presenter. Jag fick en tröja!

Av Elsis - 8 februari 2013 14:38

Vi lever dag för dag&vi vet aldrig hur morgondagen ser ut jorden kanske går under vem vet.. så därför vill jag bara säga att att du är speciell för mig och du har gjort skillnad i mitt liv. Skicka detta till alla du vill ha kvar år 2013. Det kvittar hur ofta ni pratar eller hur nära ni står varann. Låt gamla vänner veta att du inte glömt dem. Om du får 3 tillbaka är du en vän värd att behålla! Från mitt hjärta ??

Vi får se hur många jag får på kik. Bli inte ledsen om jag inte skickat till dig jag kanske inte har dig eller glömde skicka till dig. Jag heter Elsissssen på kik.

XOXO
Elsis

Av Elsis - 7 februari 2013 19:30

Min grymma tröja! I'm wearing it!!!

Presentation


Hej! Jg heter Elise och jag är 13 år. Jag älskar hästar, mode och sånt dära! Kolla in min blogg om du vill läsa om mitt liv och mina vardagliga knäppheter!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka är 2013 snyggaste naglar? Se mitt inlägg 2013 finaste naglar.
 Jordgubbar
 Elsis
 Nyår
 PLL
 Fransk manikyr glitter
 Pastell leopard
 Batman
 Sand
 Mexico
 French doll
 Candy crush
 Rosa fransk manikyr

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards