Elsisen

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elsis - 6 oktober 2013 21:27

Tja! Idag var jag och Katski i Uppsala o shoppade. Det var Uppsala fashion weekend nu fredag till söndag. Det var ju lite rea och så har det vart modeshower o sånt. Vi var o köpte massa med roliga grejor hihi.

Vi gick o käkade på McDonalds och tog en vanilj latte på espresso house. Vi körde lite namnlekar på tåget (om jag säger ett namn tex Elsis, så ska den andra (Katski) säga ett namn som börjar på S eftersom att Elsis slutar på S. Kul och klurigt! Elsis Sara Alfons Sofia Albin Nessie och så vidare!) det var roligt. Det vart konstiga namn till slut! Lite skratt vart det allt!

Jag lägger upp bilder imorn för jag ska typ sova snart. Så godnatt!

Sleep tight darlin'

XOXO
-Elsis

Av Elsis - 6 oktober 2013 21:18

Här kommer bilderna från grönan som failade:

Fred med krona :-P

XOXO
-Elsis

Av Elsis - 1 oktober 2013 21:28

Förlåt bilderna failade!

Av Elsis - 1 oktober 2013 08:33

Jag och mamma var ju på grönan för typ as länge sen. Jag har inte haft tid och inte bloggat på typ en månad kanske. Så här får ni veta!

Loreen var på grönan så vi gick dit. Jag oc min mamma och hennes kompis Gittan. Jag hade fett kul! Även fast jg var typ sjuk. Jag vart sjuk dagen efter. Så...

Jag vann en krona i en bollkastning sak när man skulle kasta bollar i ett hål. Och så fick jag en nalle i tröstpris för att vi köpte halva chokladhjulet och förlorade. Och lite bilder på Loreen då:

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Nallen Fred med krona!

XOXO
-Elsis

Presentation


Hej! Jg heter Elise och jag är 13 år. Jag älskar hästar, mode och sånt dära! Kolla in min blogg om du vill läsa om mitt liv och mina vardagliga knäppheter!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilka är 2013 snyggaste naglar? Se mitt inlägg 2013 finaste naglar.
 Jordgubbar
 Elsis
 Nyår
 PLL
 Fransk manikyr glitter
 Pastell leopard
 Batman
 Sand
 Mexico
 French doll
 Candy crush
 Rosa fransk manikyr

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards